ny novell

2014-08-03/ 15:33:55
Jag heter Zelina och är 15 år och har en sjukt stor crusch på min brors bästa kompis Oscar.
Min bror heter Omar och är med i ett av Sveriges största pojkband, alltså The Fooo.
Ibland är de jobbigt att vara hans syster då folk kommer fram på stan och undrar om jag kan hälsa från dom och ibland ta bilder, de är såklart gulligt men ibland är de bara för mycket.
Såklart som vilken annan tonårstjej har jag en liten speciell kille som får hjärtat att hoppa till en extra gång, problemet är att de är min brors bästavän.
Vi bor i Göteborg, men med tanke på att Omar behöver vara i Stockholm så mycket så har vi en lägenhet i Stockholm också, så vi slipper åka så mycket fram och tillbaka.
 
 

Presentation av mig

2014-07-27/ 20:50:00
Jag heter Emelie och är 13 år jag fyller år 7 februari, jag älskar hästar, jag har ingen egen häst än, men jag är uppväxt på en gård 
Jag gillar även att fota oxå, då jag har egen systemkamera en nikon, den sista bilden har jag tagit den är från allsången :)
vi är delvis norska i min pappas del av familjen.
Jag älskar också The Fooo, jag är såklart en Omar girl, men älskar alla andra oxå, min favorit låt är build a girl - Acustic och all over the world, men gillar alla deras låtar
Jag har varit på allsång på Skansen och sett dom men aldrig träffat dom personligen, men jag fortsätter hoppas. 
Jag driver en fanpage på instagram med min bästavän Emilia som oxå är ägare på bloggen.
Jag har aldrig vunnit nån av deras tävlingar men jag är med i dom ändå och hoppas på att vinna.
aja hoppas ni följer med här på bloggen :* 
Våran fanpage heter @swedishfooofanpage :) 



Min bild 

Oscar ''OG'' Molander

2014-07-26/ 23:09:00
Oscar Molander som kallas Ogge i bandet är född den 24 februari 1997. Han bor i Stockholm. Ogge är den lugna och soffta killen i bandet. Han är den mest romantiska och omtänksama, han skulle kunna dejta ett fan. Ogge gillar att åka moppe, skateboard och skidor. Om han var tvungen att välja mellan dansen och musiken, skulle han välja dansen. Han har dansat ungefär hela sitt liv. Han var med på '' min stora gala '' och dansade med David Lindgren. Ogges förebild är MIchael Jackson. Hans favorit ämnen i skolan är musik och idrott. Hans favorit godis är Ahlgrens bilar och glassgodisar. Ogge gillar nattmackor och hemmakväll framför fest. Han skulle inte kunna leva utan sina vänner eller sin familj. Hans favorit årstid är sommar och han gillar komedier. Ogge är oftast vaken på nätterna, även fast han skriver godantt på twitter. Han lägger mest pengar på musik och kläder, och inspereras mycket av streetstilen. Han har verkligen inget emot fans som skriker och när hans står på scenen tänker han mest bara på att ha kul.
 
Följ Ogge här
 

Felix Sandman

2014-07-26/ 22:28:00
Felix Sandman är född den 25 oktober 1998. Han bor i Värmdö med sin mamma Cecillia och hans pappa Magnus som är skilda. Han skulle beskriva sig själv som speciell, romantisk och charmig. Felix gillar att åka skidor men gillar inte att gå i spökhus eller att titta på skräckfilmer. Hans favorit ämne i skolan är musik. Han skulle inte kunna välja mellan musiken och dansen. Felix var med på Grammisgalan år 2012 som dansare, och två avsnitt i julkalendern år 2009. När han var tolv år var han med i tv-programmet '' Tittarnas Wild Kids '' och även varit med i Felix tomatketchup reklam. Felix kan dansa många sorters danser och har dansat sen han var fyra, men han älskar mest Street Dance och kan även parkour. Hans förebilder är Michael Jackson, Macklemore och Ed Sheeran. Felix älskar äventyr och skulle vilja resa till ett exotiskt ställe. Han är den galnaste i bandet. Han skulle inte kunna leva utan kärlek, och skulle kunna dejta ett fan. Själv säger han att han är en '' typisk förhållandes '' kille. 
 
Följ Felix här
 

Omar Rudberg

2014-07-26/ 22:00:00
Omar Rudberg är född den 12 november 1998, han bor i Kungsbacka, Göteborg men är ifrån Venezuela och flyttade till Sverige 2005. Hans pappa heter Thomas och hans mamma Wilnur. Han och hans mamma är väldigt tajta, och när dem pratar med varandra pratar de oftast spanska. Omar skulle beskriva sig själv som glad, charmig och hoppig. Han älskar surisar, speciellt sura jordgubbar och hans favoritmat är Enchilada. Han vann Julias sjärnskott år 2011 och lilla schlagerstjärnan, och var även med i Talang. Han har uppträtt med Eric Saade år 2011 på kristallgalan. Omars förebilder är Michael Jackson, Beyonce och Rihanna. Han lägger mest pengar på mat och godis. Omar gillar mer skräck en komedier. Han kan inte välja mellan dansen och sången. Omar skulle kunna dejta ett fan. 
 
Följ Omar här
 

Oscar Enestad

2014-07-26/ 21:52:00
Oscar Enestad är född den 21 febuari 1997 och bor i Stockholm. Hans mamma heter Mia och hans pappa heter Johan, och hans storasyster heter Johanna. Familjen har ett sommarhus i Dalarna. Oscar fullständiga namn är Oscar John Ingvar Enestad. Han har fyra hundar och en katt. Oscar är en riktig djurmänniska. Hans favorit ämnen i skolan är engelska och musik, och han kan inte välja mellan dansen och sången. Oscar är den sporigaste i gruppen och han själv tycker att han är bra på att charma tjejer. Han skulle beskriva sig själv som rolig, galen och flörtig. Han lösar mest pengar på godis och kläder. Och gillar mer godis än chips. Just nu lever han sin dröm. Oscar gillar tjejeer som är sig själva och skulle kunna dejta ett fan. Han gillar mer pussar än hångel.Två av hans förebilder är Justin Timerlake och Michael Jacksson. Han gillar komedier och ryggmassage. Han kallas oftast för Enestad, men han tycker inte om när folk kallar honom Enis.  
 
Följ Oscar här
 
 
  

Välkommen till min nya blogg!

2014-07-23/ 22:25:38

Mitt första inlägg.